Brug for hjælp? – kontakt os i dag:
En fast vvs-forbindelse giver mange fordele
For boligforeninger er der mange fordele i at have et fast samarbejde med Bedre Bad Aarhus. Som fast samarbejdspartner får du vores fulde fokus og du kommer i første række, når opgaven er der – uanset om den er lille eller stor.
I kraft af det faste samarbejde får vi som VVS-firma opbygget et indgående kendskab til den enkelte ejendom og dens installationer. Det betyder større effektivitet, når opgaver skal løses i ejedommen.
For mange beboere betyder det faste samarbejde også større tryghed – de kender vores VVS’ere og ved, hvad de står for.
Case fra boligforening
Hjelm & Henriksen har lige færdiggjort deres første projekt i Århus med Geberit FlowFit forsyningssystemet.
Da lejlighederne i etagebyggeriet Vestervang skulle have udskiftet alle brugsvandsrør i kælderen, faldt valget på Geberit FlowFit. Christian Hjelm Henriksen fra Hjelm & Henriksen har været meget tilfreds med at arbejde med det nye system:
“Det er altid spændende at arbejde med nye produkter, men FlowFit har overrasket positivt. Vi havde ikke meget plads ved udskiftningen af rør i lejlighedskomplekset, men det var ikke noget problem med FlowFit. Det har også været tidsbesparende for os at bruge i forhold til andre systemer, fordi man kun skal bruge to forskellige bakker ved presning.”
Geberit har hjulpet med produkttræningen inden projektet, så vi var sikre på, at alle spørgsmål var besvaret, inden igangsættelsen.
Typiske opgaver for Boligforeningen
Er du ansvarshavende for en boligforening, så kender du til de typiske problemer når vi snakker VVS og sanitet. Det kan være stoppede afløb, faldstammer, toiletter, håndvaske osv. Kontakt Hjelm-Henriksen hvis du ønsker en ny og lukrativ aftale hvor du kan ringe når som helst. Vi har afdelinger i Aarhus C, Aarhus N og kommer meget i Højbjerg og det sydlige Aarhus. Derudover har vi også afdelinger i Ebeltoft og Kolind.
Løs problemer før de udvikler sig
Som fast samarbejdspartner løser vi akutte problemer, men støder vi under dette arbejde på andre ting, så informerer vi naturligvis om dette.
Vi kan også tilkaldes til eftersyn og forebyggende service eksempelvis 1 gang årligt. Her går vi installationer og anlæg efter i detaljer og løser små, begyndende problemer – før de når at udvikle sig. Det kan der være store besparelser i for boligforeningen
Etablering og reparation:
- Faldstammer
- Toiletter
- Varmeanlæg
- Vandhaner – bl.a. dryppende
- Gasmåler – udskiftning/opsætning
- Gaskomfurer – opsætning
- Varmvandsbeholdere – service/udslamning
Brug af IT – præcis opgaveregistrering
Alle medarbejdere er udstyret med IPads, og på den måde er det lettere at kortlægge arbejdet i ejendommene. Der bliver taget billeder og de bliver arkiveret sammen med ejendomsoplysningerne. Montøren kan på stedet gå tilbage i historikken og se, hvad er der blevet gjort før osv. Når montøren kan se historikken, så bliver han mere effektiv ved sin fejlfinding. Det kommer i sidste ende boligforeningen til gode.
Akut hjælp – vi kommer
Som fast kunde er du sikker på en hurtig indsats fra vores side. Alle vores biler er udstyret med GPS, som vi kan følge. Når der er brug for hurtig og akut hjælp kan vi derfor altid sende den nærmeste montør. Det sparer dine beboere unødig ventetid og du vil kunne hurtigt og bekvemt kunne komme videre med hvad end du har af gøremål i ejendommen og boligforeningen.
Dokumentation – fuld åbenhed
Ved hver opgave registrerer vi alt minutiøst. Montørens tidsforbrug på arbejdsstedet, forbrug af materialer, transporttid, forbrug af tid i forbindelse med grossist besøg, bortkørsel af defekte anlægsdele m.v.
Alt dette ligger til grund for vores fakturering. Du har naturligvis adgang til alle disse detaljerede oplysninger, hvis du har fået en regning, hvor der efter din mening er uklarheder. For vi ønsker fuld åbenhed – også om vores regninger! Tillid og troværdighed er et ”must” for os i det faste samarbejde med boligforeninger og virksomheder.