Brug for hjælp? – kontakt os i dag:

Jan og Christian Hjelm Henriksen

En fast vvs-forbindelse giver mange fordele

For boligforeninger er der mange fordele i at have et fast samarbejde med Bedre Bad Aarhus. Som fast samarbejdspartner får du vores fulde fokus og du kommer i første række, når opgaven er der – uanset om den er lille eller stor.

I kraft af det faste samarbejde får vi som VVS-firma opbygget et indgående kendskab til den enkelte ejendom og dens installationer. Det betyder større effektivitet, når opgaver skal løses i ejedommen.

For mange beboere betyder det faste samarbejde også større tryghed – de kender vores VVS’ere og ved, hvad de står for.

Bedre Bad - Bedre Energi - boligforening udefra

Typiske opgaver for Boligforeningen

Er du ansvarshavende for en boligforening, så kender du til de typiske problemer når vi snakker VVS og sanitet. Det kan være stoppede afløb, faldstammer, toiletter, håndvaske osv. Kontakt Hjelm-Henriksen hvis du ønsker en ny og lukrativ aftale hvor du kan ringe når som helst. Vi har afdelinger i Aarhus C, Aarhus N og kommer meget i Højbjerg og det sydlige Aarhus. Derudover har vi også afdelinger i Ebeltoft og Kolind.

Bedre Bad - Bedre Energi - køkken

Etablering og reparation:

  • Faldstammer
  • Toiletter
  • Varmeanlæg
  • Vandhaner – bl.a. dryppende
  • Gasmåler – udskiftning/opsætning
  • Gaskomfurer – opsætning
  • Varmvandsbeholdere – service/udslamning
Bedre Bad - Bedre Energi - montering af vandhane

Løs problemer før de udvikler sig

Som fast samarbejdspartner løser vi akutte problemer, men støder vi under dette arbejde på andre ting, så informerer vi naturligvis om dette.

Vi kan også tilkaldes til eftersyn og forebyggende service eksempelvis 1 gang årligt.  Her går vi installationer og anlæg efter i detaljer og løser små, begyndende problemer – før de når at udvikle sig. Det kan der være store besparelser i for boligforeningen

Brug af IT – præcis opgaveregistrering

Alle medarbejdere er udstyret med IPads, og på den måde er det lettere at kortlægge arbejdet i ejendommene. Der bliver taget billeder og de bliver arkiveret sammen med ejendomsoplysningerne. Montøren kan på stedet gå tilbage i historikken og se, hvad er der blevet gjort før osv. Når montøren kan se historikken, så bliver han mere effektiv ved sin fejlfinding. Det kommer i sidste ende boligforeningen til gode.

Akut hjælp – vi kommer

Som fast kunde er du sikker på en hurtig indsats fra vores side.  Alle vores biler er udstyret med GPS, som vi kan følge. Når der er brug for hurtig og akut hjælp kan vi derfor altid sende den nærmeste montør. Det sparer dine beboere unødig ventetid og du vil kunne hurtigt og bekvemt kunne komme videre med hvad end du har af gøremål i ejendommen og boligforeningen.

Bedre Bad - Bedre Energi - boligforening udefra

Dokumentation – fuld åbenhed

Ved hver opgave registrerer vi alt minutiøst. Montørens tidsforbrug på arbejdsstedet, forbrug af materialer, transporttid, forbrug af tid i forbindelse med grossist besøg, bortkørsel af defekte anlægsdele m.v.

Alt dette ligger til grund for vores fakturering. Du har naturligvis adgang til alle disse detaljerede oplysninger, hvis du har fået en regning, hvor der efter din mening er uklarheder. For vi ønsker fuld åbenhed – også om vores regninger!  Tillid og troværdighed er et ”must” for os i det faste samarbejde med boligforeninger og virksomheder.

close
Din bestilling
close
Udfyld kontaktoplysninger
close
Navn
Email
Telefon
Adresse
Postnummer
By
OBS!
Dette er en bestilling, som først er bindende, når vi har bekræftet din ordre. Priserne er inkl. levering og montering. Du modtager først en faktura efter vi har leveret og monteret din bestilte løsning. Vi kontakter dig inden for 1 hverdag om leveringstidspunkt, der passer dig, og evt. særlige forhold samt den endelige pris.
Kontakt os i dag
close-primary

Kontakt os i dag

Telefon 23 23 24 62
kontor@hjelm-henriksen.dk

Eller vil du gerne ringes op?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi retur.

    Navn

    Email

    Telefon